• Slide Image

    Rejestracja czasu pracy

    RCP on-line

    Azaco

    Rejestracja Czasu Pracy umożliwia rejestrowanie oraz automatyczne rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników. Z punktu widzenia przepisów Kodeksu Pracy informacje gromadzone przez system mają kluczowe znaczenie i mogą stanowić podstawę ustalania wynagrodzenia pracowników.

    Zobacz
  • Slide Image

    Informatory produktowe

    Info kiosk

    Azaco

    Już od 899,00 zł dostępne są w pełni funkcjonalne informatory produktowe, które sprawdzają nie tylko na półkach sklepowych, ale również w salonach samochodwych, hotelach, restauracjach, aptekach itp.

    Zobacz
  • Slide Image

    Multimedialne Kioski Informacyjne

    CLARUM

    Konkurencyjne pod kątem technologicznym oraz cenowym multimedialne kioski informacyjne umożliwiające prezentację oraz wydruk treści definiowanych zdalnie przez internetowy panel administracyjny.
    E-kiosk Azaco jest swoistym informatorem produktowym, zastępującym pracownika w danym dziale. Ma zastosowanie w pasażach handlowych, galeriach a opcja wydruku jest nieocenionym medium.

    Zobacz/a>

Przykładowe opracowane zastosowania.



1. E-kiosk w galeriach handlowych.
E-kiosk umiejscowiony w strategicznych miejscach galerii handlowej:
- przy wejściu
- w okolicach planu rozmieszczenia najemców
- w sąsiedztwie miejsc siedzących, kawiarni, lub punktów informacyjnych.

Do naszego E-kiosku z łatwością mozemy zainstalować rzutnik multimedialny, co sprawi, że treść będzie widoczna dla wielu osób jednocześnie, dowolne prezentacje dla szerszej publiczności.

Podstawową funckją dla Klientów jest "DRUK AKTUALNYCH PROMOCJI" na terenie galerii w której E-kios się znajduje.
Dodatkową opcją może być wybór promocji (informacji) według branż, lub według konkretnych sklepów z listy wraz z ich lokalizacją.

2. E-kiosk w pasażu handlowym, hipermarkecie.
E-kiosk umiejscowiony jest przy wejściu do pasażu lub w okolicach wejścia na część handlową marketu np. obok wózków i koszy.
Panel do zarządzania treścią obsługiwany jest przez dział handlowy marketu, który dysponuje narzędziem sprzedażowym ogłoszeń.
Klient ma możliwość zapoznania się z aktualnymi promocjami, ogłoszeniami.

3. E-kiosk jako centrum obsługi programów lojalnosciowych.
Umiejscowiony tuż przy wejściu na "dzień dobry" informuje Klienta o aktualnych promocjach przygotowanych dla niego.
Klient ma możliwość:
- sprawdzenia salda konta
- zamówienia nagród
- odebrania kuponu uprawniającego do odbioru nagrody
- sprawdzenia ofert dedykowanych
E-kiosk wyposażony w zintegroawny czytnik kart zblizeniowych (RFID) lub kodu kreskowego.
E-kiosk synchronizowany z historią zakupów klientów, co pozwala na indywidualizację i sugestywnym doborem nagród i gratisów.

Powrót